top of page

כיצד לא לחלות בקורונה?

עודכן: 15 בינו׳ 2022

  • נקודות קריטיות לקורונה

  • מעיים הן החשובות

  • ידוע ולא מדובר

  • מאיפה מגיעה הבעיה?

  • השלמת משאבים בגוף

  • גם בקורונה הבחירה היא שלך

נקודות קריטיות לקורונה

ראשית, כל מה שכתוב במאמר הזה לא מתייחס לבן אדם מסוים ומפה לא יכול להתקבל כהמלצה לפעולה. עם זאת אני מוצא לנכון להעביר ידע וניסיון שצברתי על סמך גישות המופיעות בדף בית. אני מניח שברור לכל אחד שלא ניתן לחיות בפחד ולהתחבא מקורונה כל החיים. גם ברור שתוצאותיו של החיסון לטווח ארוך טרם ידועות ויכולות להיות בלתי סבירות. אני מאמין שכל אחד מבין שבשביל לא לחלות בקורונה צריך להכין את הגוף במשך תקופה מסוימת שיכולה להיות ממושכת. אולי החיסון עושה פלאים ומונע לחלות בקורונה. עדיין הוא לא תחליף לבריאות.

בטכנולוגיות הבריאות טבעיות אין זבנג וגמרנו . בשביל לא לחלות או לפחות לחלות קל צריך להתאמץ. במאמר שלי הקודם המוקדש לחיסון נגד הקורונה ציינתי 4 נקודות קריטיות בעיניי הקשורות לחיסוניות לקורונה כמו לכל כל מחלה זיהומית אחרת. אני ארכז אותן:

א) מצב מעיים, ב) מצב מערכת הלימפה,

ג) המצאות דלקות מתמשכות,

ד) התאמת משאבים של הגוף



מצב המעיים הן החשובות לתחלואה בקורונה



אני אכיר לכם אמצעים למניעת תחלואה בקורונה שאני משתמש בהם. מניעת הזיהום נשאיר לרפואה רשמית.

הנקודה הראשונה והחשובה היא מצב מעיים. פה תמיד מומלץ לקחת שני אמצעים הבאים והם Triphala ופרוביוטיקה. השילוב הזה אמור לשפר מצב המעיים בתנאי מניעה מוחלטת של צריכת פחמימות מהירות (קודם כל מוצרי אוכל הכוללים חיטה בכול צורה שהיא וסוכר) וצריכה מספקת של סיבים תזונתיים (למשל ירקות טריים).


ידוע ולא מדובר

במקרה הזיהום לימפה אחראית לתגובת מערכת חיסונית מהירה . מפה מצבה חשוב ביותר במקרה הזיהום בפרט כמו הקורונה. היום במסגרת קופת חולים אין בדיקות רפואיות הבודקות מה מצבה. לאומת זאת מערכות אבחון ברפואה אלטרנטיבית יודעות להעריך מצב מערכת לימפה וכל מרכיביה. ניתן לטפל בלימפה בדרכים שונות. אני מעדיף להשתמש בתכשיר המכיל אנזימים לעיכול בשם Wobenzym. צריך להקפיד לקחת את התכשיר לפי המלצות של היצרן. בשלב מתקדם של הניקוי ניתן להוסיף אמצעי שמגביר נזילות הלימפה. אני משתמש בשוש קרח. כתוצאה מניקוי בעזרת Wobenzym יחד עם שוש קרח יכולה להתחיל נוזלת חזקה שתיפסק בעצמה עם סיום לקיחת התכשירים או התנקות הלימפה. טיפול במערכת הלימפה אין לעשות לבן אדם שהוא חולה בקורונה.


מאיפה מגיעה הבעיה?

דלקתיות הגוף ניתן להקטין כמו כל דבר אחר ע"י הרבה מאוד אמצעים הכולל למשל תזונה ייעודית, אומגה 3 ואחרים. בשנים אחרונות תפסה תאוצה שיטה המבוססת על שימוש בפרוביוטיקה שנלקחת בכמות מוגברת. סיבה לכך היא שכל דלקות מערכתיות בצורה ישירה או היקפית קשורות למצב מעיים והתפשטות בגוף מזהמים כמו פטריות, חיידקים ואחרים. זאת אומרת, מעיים חדירות ודיסבקטריוזיס אלו הסיבות העיקריות לרוב הבעיות הכולל תחלואה קשה בקורונה. בנוסף, בקטריות הן האויב הגדול של וירוסים. מפה שימוש בפרוביוטיקה הכולל נגד הקורונה נראה כחיוני.


השלמת משאבים בגוף

צורך בהשלמת משאבי הגוף הוא ברור. בעזרת מערכות ממוחשבות המיועדות לאיסוף ועיבוד מידע הנמצאות היום בשימוש ברפואה אלטרנטיבית ניתן להעריך צורך באלקטרוליטים, מינרלים, ויטמינים, חומצות אמינו ורכיבים אחרים. זה לא ניתן לקבל במסגרת קופות חולים. בלי בדיקה וחשש להזיק ניתן לקחת ויטמין C וקבוצת ויטמינים מסוג B. שאר האמצעים רצוי לא לקחת בלי בדיקה או לפחות הערכה ומעקב אחרי הנטילה לאורך הזמן. אמצעים נוספים הפועלים נגד וירוסים או מגבירים חיסוניות של הגוף, כמו למשל: אכינצאה, מי כסף, אבץ ורבים אחרים. לצורך המניעה בגל תחלואה אני בדרך כלל משתמש בפרופוליס, אבץ, ויטמין C (1000) ושום ביחד.


גם בקורונה הבחירה היא שלך

למעלה מוצגת דוגמה של שילוב האמצעים האמור למנוע או להקל תחלואה בקורונה. היא מכילה בעיקר רכיבים של נטורופתיים שאני משלב בטיפולי. השילוב של האמצעים האלו מומלץ לשימוש כולו בלי לדלג על שלב כלשהו. צריך לקחת אותו זמן ממושך כאשר מתעורר חשש לגל התחלואה ולאורך התפרצות. זה יכול להיראות מסובך מדי וגם יקר. הרי זה נכון. אלטרנטיבה שקולה לשילוב פעולות מנע בעזרת אמצעים טבעיים היא החיסון. כל אחד עם הבחירה שלו. אבל אני כותב שוב. אין לסמוך ולאמץ דעתו של מישהו לא לעשות חיסון בלי לבצע פעילות מנע מקיפה. גם החיסון הוא לא תחליף לבריאות טובה.

בשני המאמרים הקשורים לקורונה אני הצגתי דוגמה לאחת הגישות אלטרנטיביות לנושא. כמובן שהגישה המוצגת לא מוכחת בסקרים ומחקרים אלא נבדקה על עצמי.

11 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page