top of page

כיצד להשתקם אחרי הקורונה

עודכן: 23 באוק׳ 2022

  • עובדות ושאלות על הקורונה

  • האם הקורונה היא הסיבה?

  • המפתח לפטרון

  • שוב שאלות מוכרות

  • דרך לבריאות טובה ואמינה

עובדות ושאלות של הקורונה

ראשית, צריך להכיר בזאת שהקורונה פוגעת ביכולת תפקודית כללית ומקומית לא רק בשלב אקוטי. הפגיעה יכולה להישאר לזמן ממושך. תקשורת מדווחת שירידה תפקודית יכולה להישמר לעד. זאת עוד סיבה חשובה מאוד לא לזלזל בחיסונים ובנוסף לנקוט באמצעי מניעה אפשריים אחרים. אז איך להשתקם האם כבר חלית בקורונה? הרי תוצאות התחלואה אצל כל אחד הן שונות החל מחולשה וכאבי שרירים עד לפגיעה בתפקוד ראות, לב, מוח או כל מערכת ו/או אבר אחר. אם יש פגיעה כזאת אז בלית ברירה צריך לטפל בה ולשקם מקום או תפקוד פגום עד כמה שניתן. פה אין מה לחשוב ולדון. צריך לנצל כל האמצעים, שיטות ורפואות בשביל להבריא. עם זאת אצלי עולה שאלה טריוויאלית: למה אחד נופל במצב קשה ואחר באותו גיל ומצב לא חולה באותה הקורונה. לאלו שאוהבים לדבר על תורשתיות אני אזכיר שחלק מהאנשים שלא קיבלו חיסון לא חלו בקורונה למרות שהיו מאומתים פעמיים לפחות. אז אין להם תורשתיות? או אין להם חולשות מולדות שווירוס יכול לפגוע בהן? הרי זה לא קיים.

האם הקורונה היא הסיבה?

בנקודה הזאת אני רוצה לחזור למאמרים הקודמים שלי בנושא המופיעים באתר. אני אזכיר סיבות שלפי דעתי גורמות לצמיחה מוגברת של הווירוס והן: א) מצב מעיים לקוי, ב) מצב לקוי של מערכת לימפה, ג) קיום דלקות מתמשכות בפרט מערכתיות, ד) מחסור במשאבים של הגוף. סביר להניח שאחרי שלב אקוטי של מלחמת הגוף בווירוסים מעיים לא השתפרו, לימפה לא התנקתה, דלקות ממתמשכות לא נעלמו ולא הוספו משאבים לגוף.

ההפך הוא הנכון ובמדויק. ​מזדמנת התמונה שאני מקבל בעזרת המכשירים: אפיסת כוחות (אזילת המשאבים), מערכת חיסונית נחלשה ולימפה הועמסה. כתוצאה מכך מזהמים שונים בכל חלקי הגוף הרימו ראש ודלקות קיימות צמחו עוד יותר. פה ההסבר לסיבוכים אחרי הקורונה. הדלקות וזיהומים כבר נמצאו שם ומשאבי הגוף לא היו מושלמים האם זה היה מוגדר ע"י מישהו או לא. האם מדובר על זקנים או על ילדים. הדלקות וזיהומים רק פרצו בשילוב התנאים. הקורונה היא רק טריגר.


המפתח לפטרון

אני חוזר לשאלה כיצד להשתקם אחרי הקורונה? אני שוב מוצא את התשובה ברפואות העתיקות של מזרח הרחוק. כל רופא ברפואה סינית ובפרט ברפואה הודית מתחיל ריפוי ממצב ותפקוד של מעיים. הרי זה נכון. אחרת עיכול וספיגה במעיים יהיו לקויים. מזהמים ימשיכו ראשונים לנצל רכיבים מהאוכל, לצמוח ולחדור דרך מעי פגום לזרם הדם, לגרום לדלקות, להעמיס על מערכת חיסונית ולסתום לימפה. המפתח לשיקום הוא נמצא במעיים.

הגישה הזאת מאושרת ע"י מחקר שבוצע במכון לפיזיותרפיה של טומסק שברוסיה. בתוצאות המחקר מופיעים

3 סיכומים:

1. לזיהום בקורונה יש השפעה ישירה על המיקרוביוטה של ​​מעי גס הגורמת למוות מסיבי של הבקטריות ללא קשר לשימוש באנטיביוטיקה. ‎

2. תוצרי ריקבון החיידקים גורמים להרעלה לטווח ארוך, תמיכה בתהליך דלקתי איטי ומערכתי. ‎

3. הוכח שנגיף הקורונה יכול להתרבות בתאי בקטריות של ​​מעיים. ללא אתחול מחדש של המיקרוביוטה לא מתרחש טיהור יעיל של הגוף מהנגיף. ‎

מפה אפשר להגיד שבלי טיפול עמוק ויסודי במעיים תוצאות הקורונה ישמרו לאורך שנים ויותר. שימוש

בפרוביוטיקה ומיו ביוטיקה הוא חיוני במקרה הזה.

אחרי שיקום המעיים רצוי לעשות ניקוי שאריות ומזהמים הכולל בלימפה ולהשלים משאבים. שיקום איברים שנפגעו עקב הקורונה בדרך כלל ניתן לשקם בעזרת ביו רגולטורים בשם פפטידים. הם לא מפורסמים בארץ אבל אני משתמש בהם די הרבה ובפרט במקרים מסובכים וקשים. אין כמו פפטידים.



שוב שאלות מוכרות

שאלה אחרת: האם רפואה רשמית עוסקת היום בשיקום המעיים כאשר יש בעיה בראות, לב, מוח או כל אבר/מערכת אחרת? האם בסקרים ומחקרים של הרפואה מצב המעיים נקשר לסיבוכי הקורונה המתבטאים בראות, לב, מוח או כל אבר/מערכת אחרת? אני לא נתקלתי בכך. אני ממש לא רוצה לזלזל ולהמעיט ביכולות והישגים של רפואה מודרנית. אבל שיקום כולל וכללי נמצא בידיים של רפואה אלטרנטיבית כמו כן מניעת דלקות וזיהומים והשלמת המשאבים כאשר אלו הסיבות למצב קשה בתחלואה בקורונה.


הדרך לבריאות טובה ואמינה

הנקודה האחרונה. איתור דלקות וזיהומים וגם הערכת מצב לימפה באופן מהיר ולא פולשני ניתן ע"י מכשור ממוחשב שנמצא היום ברפואה אלטרנטיבית. לצערי הרב רפואה רשמית טרם קיבלה את היכולות. אולי פה הסיבה ששיקום אחרי הקורונה ע"י רפואה רשמית מתבצע רק באבר הפגום. ואם מישהו רוצה להשתקם אחרי המחלה באופן מלא ומבוקר בלית ברירה הוא יצטרך לפנות לרפואה אלטרנטיבית ולנצל יכולותיה מתקדמים.

לצורך השיקום באופן עצמאי רצוי ליטול תכשירים הבאים:

Lecithin, Omega - 3, Magnesium Chelate, Zink, Vitamin B Complex, Probiotic, Miobiotic.

כמובן , תקופת וכמות נטילת התכשירים צריכה להיות מותאמת אישית.


13 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page