top of page

ריפוי סרטן בעזרת רפואה אלטרנטיבית

עודכן: 27 ביולי 2022

מבט אישי על ריפוי סרטן בעזרת רפואה אלטרנטיבית

ראשית, יש לציין שהיום קיימות כ - 300 תאוריות המסבירות סיבות לתחלואה בסרטן. אין ביכולתי לשפוט ו/או להתווכח עם רופאים ומומחים שבתחום. הם המומחים בלהרוג תאים סרטניים. המאמר לא נועד לנתח אף תאוריה רפואית. המאמר מיועד להביע דעה אישית בנושא ריפוי סרטן בעזת רפואה אלטרנטיבית, לתת מבט נוסף ולהתחלק בניסיון. במאמר אני נוגע בנקודות כלליות בלי להתייחס למשל לסוג הסרטן ו/או מצב המטופל החשובות בעיניי. עקרי הגישה מופיעים בדף בית של האתר. אולי זה יעזור למישהו לצאת ממצב מסכן חיים, אולי לא. עדיין אם המאמר יעזור אפילו לבן אדם אחד אני אחשוב שלא השקעתי את הזמן לשב בכתיבתו.


מסכנות ראשוניות לריפוי סרטן בעזרת רפואה אלטרנטיבית.

בשנים האחרונות אנחנו עדים לכמה עובדות שהתגלו ומשפיעות על התייחסות לנושא של ריפוי סרטן. אלו מהם המפורסמות והמוכרות לכולם:

  1. בגוף של כל בן אדם מבוגר חיים בין 2 ל - 5 ק"ג של בקטריות הנמצאות בכל חלקי הגוף הכולל קיבה ודם למרות טענות קודמות אחרות.

  2. בגוף בן אדם נמצאים פי 10 בקטריות מתאים של בן אדם עצמו.

  3. כמות חומר תורשתי (DNA) הנמצא בבקטריות שבגוף עולה על כמות DNA אנושית שבגוף.

  4. מיטוכונדריות (תכנות כוח) שבתאי בן אדם פעם היו בקטריות. DNA של מיטוכונדריות הן DNA של בקטריות למרות שהן נמצאות בתוך תאים אנושיים.

  5. בגלל התאמת התדרים של DNA יש העברת מידע וקשר ישיר בין בקטריות שבגוף לתאים של הגוף.

  6. לפחות אחת מהתאוריות הרפואיות של סרטן טוענת שמחלת סרטן היא מחלת מיטוכונדריות וצורת הפקת אנרגיה על ידיהן.

לפי דעתי המסכנות החשובות לריפוי סרטן בעזרת רפואה אלטרנטיבית הנובעות מפסקה הקודמת הן:

  1. בקטריות שבגוף משפיעות באופן ישיר על התאים וחומר גנטי שבהם. כל מחלה הקשורה לתורשתיות האם זאת נטייה משפחתית או שינוי DNA במחלות סרטניות לא יכולה להתקיים בלי קשר לבקטריות שבגוף. זה נראה כוודאי.

  2. מפה כל מחלה הקשורה לתורשתיות צריכה להיות מטופלת קודם כל ממבט של מיקרוביום (בקטריות) הכולל בריפוי סרטן בעזרת רפואה אלטרנטיבית.

כיצד לטפל במיקרוביום בתהליך ריפוי סרטן בעזרת רפואה אלטרנטיבית.

צריך להבין שכל השפעה על בן אדם הכולל למשל דיקור, היא גם משפיעה על בקטריות. לשינויים דרך מערכת עיכול תהיה השפעה יחסית איטית אך מרבית וארוכת טווח. אלו הפעולות הניתנות לביצוע בשביל לטפל במיקרוביום בריפוי סרטן בעזרת רפואה אלטרנטיבית. רפואה רשמית, כמובן, לא עוסקת בזאת.

  1. תזונה. להוציא פחמימות מהירות מתפריט לגמרי. הן מעודדות דלקות וצמיחת מזהמים. תאים סרטניים משיגים אנרגיה מפירוק סוכרים. חייבים לדכות ולהרעיב אותם.

  2. דיכוי מזהמים בכל דרך המותאמת למצב החולה (למשל טיפול בתדרים).

שימוש בפרוביוטיקות במינון גבוה וגם באמצעים התומכים כמו פרביוטיקות (-PRE) ומיוביוטיקות (-MIO).

  1. תמיכה ושיקום של רירית המעיים ע"י אמצעים מגבירים ריריות (כמו למשל TRIPHALA).

  2. תזונה צריכה להיות מותאמת אישית. אין לסמוך על גישות נפוצות. היום למשל קיימת דעה שעודף אשלגן מאיץ התפתחות גרועות. מפה צריכת ירק יכולה להיות מזיקה.



ניקוי רעלים בטיפול לריפוי סרטן בעזרת רפואה אלטרנטיבית.

ברוב המקרים חולה בסרטן נמצא במצב של הרעלה כללית. סילוק רעלים וניקוי הגוף בעיניי הם קריטיים

להצלחת הטיפול. עם זאת ניקוי רעלים אינטנסיבי לא ניתן כיוון שהאברים מדוכים ובסבירות גבוהה לא יהיו מסוגלים להתגבר על העומס. תופעות ההרעלה יגדלו. בטיפול לריפוי סרטן בעזרת רפואה אלטרנטיבית ניקוי רעלים של מעיים, כבד וכליות צריך להיות איטי ומבוקר למשל ע"י מכשירי ביו רזוננס. טכניקות ניקוי ע"י מכשירי תדרים, דיקור והומאופתיה עובדים טוב במקרים כאלו. לאברים המוזכרים ניקוי רעלים בעזרת צמחים ניתן אך יכול להיות עלים מדי. בריפוי סרטן בעזרת רפואה אלטרנטיבית ניקוי רעלים צריך לכלול לא רק אברים המבצעים סילוק הרעלים אלא גם ניקוי של דם, לימפה ונוזל בין תאי.

פה אני לא מכיר טכניקות ניקוי הלא כוללות תוספי מזון. נוזלים רצוי לנקות אחרי ניקוי מעיים, כבד וכליות.


שימוש בתוספי מזון ייעודיים

שימוש בתוספי מזון המותאמים לצרכים ומצבו של מטופל נראה כחיוני. צריך להתייחס גם למינון ולא להישען על המלצות היצרן. החולה חלש ויכול להגיב להשפעת תוסף מסוים בצורה קיצונית ולא צפויה. מעקב אחרי כל השפעה היא הכרחית. זה מתייחס במיוחד לשימוש באלקטרוליטים כמו למשל מגנזיום ואשלגן. כמובן המעקב רצוי לבצע בעזרת מכשירי אבחון אלטרנטיביים.

הניסיון מצביע שמכל התוספים שימוש בפפטידים הוא חיוני לחלוטין. זה מתייחס בפרט לצורך שמירת תפקוד ושיקום מערכת חיסונית ומח העצם. לפי מיטב ידיעתי אין תוספי מזון וגם תכשירים רפואיים המסוגלים לעשות זאת באופן יעיל ולא מזיק. למרות שפפטידים הם יקרים ודי בעיתיים לרכישה אני סבור שאין להם תחליף בפרט בתחום ריפוי סרטן. בארץ ניתן לרכוש ולהכיר סכמות לשימוש בפפטידים במקרה מחלת סרטן באתר אינטרנט:

www.peptides.co.il


תמיכה תודעתית בטיפול לריפוי סרטן בעזרת רפואה אלטרנטיבית.

היום התרחבו דעות שכל מה שקורה עם בן אדם נובע משינויים תודעתיים ברמה כזאת ו/או אחרת. אני גם חושב כך. מפה אני סבור שתמיכה של מטפל תודעתי בטיפול לריפוי סרטן בעזרת רפואה אלטרנטיבית היא רצויה בהחלט. צריך להבין שכל התחומים וחלקיו של בן אדם האם הם תודעתיים ו/או פיזיים נמצאים בטווח תדרים מסוים וקשורים בינם לבין עצמם. כל שינוי של כל תדר הנמצא בטווח יקרין על אחרים. זאת אומרת ע"י שינוי טווח תדרים תודעתיים ניתן להשפיע על מצב פיזי. ההפך גם נכון. ניתן להשפיע ע"י שינוי בתחום פיזי על תחום תודעתי. דוגמה מובהקת לכך היא רפואה הודית המוכיחה את עצמה אלפי שנים.

עם זאת, גם מכונית שלנו מתקלקלת מסיבה שהיא תודעתית. הרי כל מה מתרחש אתנו קורה מסיבה תודעתית. אבל אף אחד מאתנו לא מטפל במכונית ע"י תודעה. הרי אפשר לפתור סיבה ראשונית לתקלה ודברים יסתדרו. זה יכול להסתיים בחיים הבאים. במחלת סרטן זמן הוא קריטי. למרות שטיפול תודעתי הוא רצוי אך טיפול רפואי וטיפול אלטרנטיבי פיזי הם הכרחיים. אחרת זה באמת יכול להסתיים בחיים הבאים.


ניסיון אישי בריפוי סרטן בעזרת רפואה אלטרנטיבית


אני כמטפל לא יכול להישען על סטטיסטיקות משלי. אני לא משרד הבריאות ואפילו לא בית חולים. לצורך ריפוי סרטן בעזרת רפואה אלטרנטיבית היו לי חולי סרטן בודדים. תמיד יכול לקראת שהעזרה היא לא מספקת או פחות מוצלחת. אני נוקט בגישה מסוימים ולא בתכשיר ו / או פרוטוקול מסוימים. עם זאת אם עם הגישה הכללית הזאת אני הצלחתי לעזור לצאת מסרטן אפילו לחולה אחד סביר להניח שהיא תעזור גם לאחרים. הניסיון מצביע שעם הגישה ניתן לעזור בריפוי סרטן בעזרת רפואה אלטרנטיבית אפילו לחולים עם סרטן חוזר שיש לו כמה גידולים. המרקרים יורדים ונכנסים לתחום ערכים רצוי גם אחרי סיום טיפול כימותרפיה כאשר רפואה רשמית מצה כל יכולתה.

לריפוי סרטן בעזרת רפואה אלטרנטיבית תשתמשו במה שכתוב , תצליחו, תהיו בריאים אתם ומטופלכם.

9 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page