top of page

טיפול במחלות כרוניות בעזרת פפטידים

עודכן: 17 בינו׳ 2022

קשר בין טיפול במחלות כרוניות לפפטידים

ידוע לכל אחד שכל התאים בגוף של בן אדם מתחדשים. ההתחדשות הזאת נעה בין חודשים ספורים ל - 7 שנים תלוי מרקמה. מפה מתעוררת השאלה: האם זה נכון כיצד תא חדש המחליף תא אב חולה לא נולד בריא? למה עם התחדשות התאים המחלות נשארות? התשובה לא יכולה להיות אחרת למעט שבתא חדש מופעלים אותם הגנים שבתא הקודם והוא זוכר ומתנהל בהתאם לתנאים הקודמים בשביל להבטיח הישרדותו. בטיפול במחלות כרוניות משתנים תנאיי התאים בגוף, שיתוף פעולה ביניהם וגם תפקוד אברונים בתוך התאים. גנים אחרים נכנסים לפעולה ומספקים תגובת הגוף רצויה ומוגדרת כבריאה. זה כמובן לוקח זמן ממושך האם בכלל ניתן. הגנים מופעלים ע"י רגולטורים ביולוגיים טבעיים הנמצאים בגוף שהם חלבונים מאוד קצרים. שמם פפטידים. מפה השפעה ישירה על הגנים מתאמים ע"י בפפטידים בטיפול במחלות כרוניות היא נראית כחשובה בהחלט.


שימוש בפפטידים בטיפול במחלות כרוניות.

אז מה הם פפטידים? אלו חלבונים מאוד קצרים המורכבים משתי עד מאה חומצות אמינו. שילוב של חומצות אמינו מגדיר שייכות של הרצף לרקמה או אבר מסוימים. בייצור לוקחים חלבון טבעי וגוזרים ממנו קטע נדרש. שיטות פירוק החלבונים יכולות להיות שונות. למשל ע"י חימום החלבון, בתהליך כימי או בעזרת בקטריות שזאת טכנולוגיה היקרה והטובה. היום גם מייצרים פפטידים מלאכותיים או סינטטיים.

כמובן עולה שאלה נוספת. כיצד במשך אלפי שנים התבצע טיפול במחלות כרוניות בלי שימוש באותם פפטידים אלא בעזרת טכניקות ריפוי שונות ומגוונות? ראשית, זה לא מדויק. צריך להזכיר שלמשל ברפואה הודית הגדולה במקרים מסוימים נעשה שימוש באברים לטובת הריפוי לפי עקרון דומה מחזק את דומה. זאת אומרת בשביל לרפא לב היה מומלץ לאכול לבבות. היום כבר ברור שבלבבות נמצאים אותם פפטידים של לב. כמובן ניתן לרפא בלי פפטידים. אך שימוש בפפטידים בפרט בטיפול במחלות כרוניות ממקד את ההשפעה, מקצר ומעייל את התוצאה.


מה ההבדל בין פפטידים לתוספים אחרים המנוצלים בטיפול במחלות כרוניות?


בארצנו לצערי הרב פפטידים מופיעים בשימוש רק בקוסמטיקה עלית. לעומת זאת במדינות חבר העמים הם מנוצלים בצורה רחבה מאוד למשל לצורך טיפול במחלות כרוניות הכולל סרטן. בבתי מרקחת נמכרים תוספי מזון וגם תכשירים רפואיים של עשרות יצרנים ושל מאות סוגים בכל יישומים אפשריים. אז מה הסיבה שפפטידים לא נפוצים בישראל? קטונתי לדעת אך אני מניח שעלותם יחסית גבוהה וקושי לקבל כשרות אלו הסיבות העיקריות והמוכרות. אומנם היום בעזרת שימוש בחנויות אינטרנט חלק מהבעיות נאלמות. אז מה ההבדל בין תוספי מזון בלי פפטידים ועם פפטידים? הראשונים משנים סביבה תאית, מנקים, מורידים עודפים ומשלימים משאבים. פפטידים הם נכנסים לתאים בגלל גודלם הקטן ופועלים רק שם. הם מתחברים לשרשרת DNA ומפעילים גנים ייעודיים. אף תוסף אחר לא מסוגל לעשות זאת. שילוב בין שיטות ריפוי מוכרות לשימוש בפפטידים משלימים ומחזקים אחד את השני. בפרט זה מתבטא בטיפול במחלות כרוניות. זה גם משתלב עם כל העקרונות וגישות המוזכרות בדף הראשי. היום בארץ ניתן לרכוש פפטידים לצורך הריפוי רק באתר אינטרנט www.peptides.co.il.



עתידו של טיפול במחלות כרוניות עם פפטידים.

אין צל של ספק ששימוש בפפטידים פותח יכולות חדשות ולא מוכרות. שוב עולה שאלה הגיונית. האם פפטידים כל כך טובים אז למה הם לא נמצאים בשימוש רחב ברפואה רשמית? שוב קטונתי לענות. השאלה הזאת לא אליי. אני בעצמי הייתי רוצה לקבל תשובה לשאלה הזאת מאלו שמנהלים ומובילים מערכת הבריאות. אני יכול לקבוע עובדה שחלק מהרופאים בארץ בכלל לא מכירים מילת פפטידים ובפרט לא מבינים מה יש לעשות איתם. אולי זאת אחת הסיבות שהיום פפטידים מופיעים ומשווקים בעיקר כתוספי מזון. אני משוכנע ששימוש בהם לצורך טיפול במחלות כרוניות הכולל סרטן הוא חיוני. אין כמו פפטידים ואין תחליף לפפטידים. גם היום וגם בעתיד ראוי לעין.


פפטידים ותרופות בטיפול במחלות כרוניות.

אני משתמש בפפטידים כבר כמה שנים טובות. כמובן עושה את זה קודם כל בטיפול במחלות כרוניות. אך פפטידים ניתן לנצל גם במצבים אחרים הכולל אותה הקורונה. כך למשל יצרן CYTOMED של תוסף מזון בשם CYTOVIR - 3 מצהיר שהתכשיר פועל ישירות נגד הקורונה. התוסף מתאים לילדים החל מגיל שנה. כמובן אין בטוח שנטילת התכשיר תמנע תחלואה בקורונה. אך גם החיסונים הרבים לא מבטיחים את זה. ההבדל העיקרי בין תרופות לפפטידים הוא שהאחרונים לא מזיקים. פפטידים הם רגולטורים ביולוגיים טבעיים הנמצאים בגוף. בלעדיהם אין ויסות עצמי ואין חיים. תנצלו אותם. תחפשו רופאים ומטפלים שמשתמשים בהם. אני חוזר שוב. זה חשוב במיוחד בטיפול במחלות כרוניות. תבריאו ותהיו בריאים.


7 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page